Strona Główna AMERYKANY.COM
Tylko prawdziwe amerykańskie bryki, palenie gumy, bulgot V8 i cruzowanie ku zachodowi słońca!

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Zakup Cadillac Seville STS V gen.
Autor Wiadomość
kucz84 
Kucz

Dołączył: 09 Wrz 2018
Posty: 2
Skąd: Reda
Wysłany: 2018-09-09, 13:25   Zakup Cadillac Seville STS V gen.

Siemka
Jako że jestem jeszcze zielony jak sałata w temacie motoryzacji zza oceanu chciałbym zasięgnąć porady przy zakupie mojej kolejnej fury.
Po Alfach Romeo, Volvo, Saabach przyszedł w moim motoryzacyjnym życiu czas na następne auto z listy "must have" mianowicie Cadillaca Seville STS V gen. W polskim internecie mało jest konkretnych informacji na temat tego auta, więc pomóżcie proszę drodzy forumowicze :) , zadam kilka pytań:

1. Jak to jest naprawdę z tymi Northstarami 4,6 czy wszystkie mają problem z uszczelkami pod głowicami, przegrzewaniem się i pękającymi blokami? czy jest to wrodzona wada czy wynika może ze złego użytkowania (pałowania na zimno itp?)

2. Czy lepiej rozglądać się za egzemplarzami wyprodukowanymi przed 2000r czy po ? bo róże opinie słyszałem.

3. Czy można jakoś ewentualnym poważnym usterkom zapobiec?

4. Czy prawdą jest że do płynu w układzie chłodzenia należy dodawać jakiś zalecany przez Cadillaca specyfik bo tak przeczytałem w jednym z ogłoszeń?

5. I na koniec proszę ogólnie o kilka informacji na co zwrócić uwagę przy zakupie co jest bolączką tego modelu itd.

Dodam że na oku mam egzemplarze z udokumentowanym przebiegiem niewiele ponad 1000tyś km z rynku europejskiego, będę wdzięczy za wszelkie opinie i porady :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum